35 Ucapan Selamat Tahun Baru 2024 dalam Bahasa Sunda, Paling Lengkap!

27 Desember 2023 11:30 WIB
Ilustrasi ucapan selamat tahun baru 2024 dalam Bahasa Sunda
Ilustrasi ucapan selamat tahun baru 2024 dalam Bahasa Sunda ( )

Sonora.ID - Dalam artikel kali ini, kamu akan mendapatkan pembahasan lengkap terkait 35 ucapan selamat tahun baru 2024 dalam Bahasa Sunda sebagai referensi.

Memberikan ucapan selamat tahun baru menjadi salah satu cara yang tepat untuk memeriahkan perayaan tahun baru.

Ada banyak sekali ucapan yang bisa kamu sampaikan, salah satunya adalah ucapan selamat tahun baru 2024 dalam Bahasa Sunda.

Dengan ucapan ini, kamu dapat mengirimkan sebuah doa agar tahun yang baru datang dengan rezeki serta kebaikan lainnya.

Berikut Sonora ID bagikan 35 ucapan selamat tahun baru 2024 dalam Bahasa Sunda yang sudah dirangkum dari berbagai sumber.

Baca Juga: 5 Lokasi di Jakarta yang Bisa Untuk Habiskan Malam Tahun Baru

  • Wilujeng taun anyar! Sing janten jelema soleh sing sehat ageung milikna seueur rejekina. (Selamat ulang tahun. Semoga menjadi manusia shaleh yang sehat dan besar termasuk besar rezekinya.)
  • Wilujeng taun enggal 2024! Mudah-mudahan dina taun nu anyar sing leuwih jembar. (Selamat tahun baru 2024! Mudah-mudahan di tahun yang baru lebih kaya dan bijaksana.)
  • Wilujeng taun anyar 2024. Doana nu sae-sae weh, paling utama sing di pasihan sehat wal afiat kalawan aya dina lindungan Allah SWT. (Selamat tahun baru 2024. Doa yang baik-baik, yang terpenting diberikan kesehatan dan kesejahteraan dalam lindungan Allah SWT.)
  • Wilujeng taun anyar 2024! Gedé harepan keur taun anyar kudu dibarengan loba kadaék jeung pangabisa ngarah ka hareup hirup leuwih hurip. (Selamat tahun baru 2024! Besarnya harapan untuk tahun baru harus dibarengi kemauan dan keahlian agar di masa mendatang hidup lebih sejahtera.)
  • Mugia tahun ieu urang kabehan dibere umur berkah jeung dilancarkeun sagala urusanna. Wilujeng taun anyar 2024! (Semoga tahun ini kita semua diberi umur yang berkah dan dilancarkan segala urusannya. Selamat tahun baru 2024!)
  • Tahun tos ganti, mugia kabahageaan anjeun nambahan. Semoga persahabatan ieu beuki tambah deukeut napika akherat. Wilujeng tahun enggal 2024! (Tahun telah berganti, semoga kebahagiaanmu bertambah. Semoga persahabatan kita semakin erat sampai akhirat. Amin)
  • Gedé harepan keur taun anyar kudu dibarengan loba kadaék jeung pangabisa ngarah ka hareup hirup leuwih hurip. Wilujeng taun énggal! (Besarnya harapan untuk tahun baru harus dibarengi kemauan dan keahlian agar di masa mendatang hidup lebih sejahtera. Selamat tahun baru!)
  • Wilujeng taun anyar 2024. Mugia berkah tur seueur rizkina, sehat, menak kabingah salimina, amin. (Selamat tahun baru 2024. Semoga berkah dan banyak rejekinya, sehat, banyak kebahagiaan selamanya, amin.)
  • Harepan keur taun dua rébu tilu cukup hiji, nya éta sing kacumponan sagala harepan. Contona hayang naék haji, gera kawin, hayang kabeuli imah, kabeuli mobil, naék pangkat, jsb. Wilujeng taun anyar 2024! (Harapan untuk tahu dua ribu tiga cukup satu, yaitu "semoga terlaksana segala harapan". Contohnya mau naik haji, segera menikah, dapat membeli rumah, membeli mobil, naik pangkat, dsb. Selamat tahun baru 2024!)
  • Wilujeng tahun anyar 2024. Mugia paamprok jeung jodona, sukses dunia sareng akheratna. (Selamat tahun baru 2024. Semoga segera bertemu jodohnya, sukses dunia dan akhirat.)
  • Salami hiji taun urang ngalakonan aktivitas, ayeuna urang ninggalken taun nu atos dilakonan, mugia taun nu anyar ieu leuwih sae tina taun saacana. (Selama satu tahun kita menjalani aktivitas, sekarang kita meninggalkan tahun yang sudah dijalani, semoga tahun yang baru ini lebih baik dari tahun sebelumnya.)
  • Taun nu kamari atos dilewatan ku urang sadayana, ayeuna urang bakal hirup dina taun nu anyar, wilujeng taun anyar 2024. (Tahun yang kemarin atau sebelumnya sudah kita lewatkan, sekarang kita akan hidup pada tahun yang lebih baru, selamat tahun baru 2024.)
  • Wilujeng taun enggal 2024, mugi taun nu anyar ieu leuwih sae ti tahun saencana. (Selamat tahun baru 2024, semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.)
  • Taun anyar mah rék leuwih getol, nyiar ipekah ambéh téréh boga buku nikah. (Artinya: Tahun baru akan semakin rajin, mencari ipekah agar segera punya buku nikah.)
  • Taun anyar hayang kabogoh anyar tapi éra ku nu heubeul, hutang nu taun kamari can kabayar. (Tahun baru ingin pacar baru tapi malu sama pacar lama, hutang bekas tahun lalu belum terbayar.)
  • Taun 2024 #GantiKabogoh tinu sok nganyenyeri kanu loba duit. (Tahun 2024 #GantiPacar dari yang suka menyakiti menjadi yang banyak uang.)
  • Gentos taun gentos harepan, tong ngarep-ngarep nu moal beunang diharepkeun. Biting ogé ngarepkeun urang nu geus puguh aya hareupeun. (Ganti tahun ganti harepan, jangan mengharap yang tidak bisa diharapkan. Lebih baik harapkan saya yang sudah jelas ada di hadapan.)
  • Gentos taun gentos harepan, moal ngarep-ngarep manéh bonganna teu beunang diharepkeun. (Ganti tahun ganti harapan, tidak akan mengharapkan kamu sebab tidak bisa diharapkan.)
  • Bakal tulus ngagentos kalender téh ayeuna mah. Bosen geus sataun teu diganti-ganti. Wilujeng taun anyar! (Sekarang akan ganti kalender. Bosan sudah setahun tidak diganti. Selamat tahun baru!)
  • Gentos taun tapi kalakuan goréng teu dirobah, sarua waé jeung gentos baju tapi teu mandi. Ti luar alus, di jero bau haseum. (Ganti tahun tapi perilaku buruk tidak diubah, sama saja dengan ganti baju tapi tidak mandi. Dari luar bagus, di dalam bau tidak sedap.)
  • Wilujeng taun baru 2024. Mugia di taun ieu urang dipaparin kasehatan, rezki anu seueur, janten jalmi nu sukses. Mugia naon nu di pikohoyong sing enggal tiasa ka cumponan. (Selamat tahun baru 2024. Semoga tahun ini kita diberikan kesehatan, banyak rezeki, dan jadi orang sukses. Semoga apa yang diinginkan bisa segera terwujud.)
  • Wilujeng taun anyar 2024. Mugia Gusti Allah Ta'ala salawasna maparin Rahmat sinareng hidayahna, sadaya pamaksadan anu dipikahoyong tiasa kacumponan kalayan aya dina bimbingan Gusti Allah Ta'ala. Seueur Rizki tur sehat lahir sareng bathin. (Selamat tahun baru 2024. Semoga Allah selalu melimpahkan Rahmat dan hidayah-Nya, segala niat yang diinginkan di taun 2023 dapat tercapai dengan hidayah Tuhan Yang Maha Esa. Rizki bertambah banyak dan sehat lahir batin.)
  • Wilujeng taun baru 2024. Mugia taun ieu sehat, kabagjaan, digampangkeun rejekina, tur runtut raut rumah tanggana. (Selamat tahun baru 2024. Semoga tahun ini sehat, bahagia, dimudahkan rejeki, dan rumah tangganya dalam keadaan baik-baik saja.)

Baca Juga: 70 Ucapan Selamat Tahun Baru 2024: Kaya Doa, Harapan, Menyentuh Hati

  • Wilujeng taun anyar 2024! Nyérélékna waktu téh geus jadi katangtuan. Ti poé ka poé kadé sing leuwih hadé, ti taun ka taun hirup kudu langkung kayungyun. (Selamat tahun baru 2024! Melajunya waktu adalah sebuat kepastian. Dari hari ke hari harus semakin baik, dari tahun ke tahun hidup harus semakin bermutu.)
  • Wilujeng taun baru 2024! Semoga kedewasaan bisa nganterkeun urang sadayana kana kesuksesan di 2024. (Selamat tahun baru 2024! Semoga kedewasaan bisa menghantarkanmu kita pada sebuah kesuksesan di 2024.)
  • Genti taun tapi kalakuan goréng teu dirobah, sarua waé jeung ganti baju tapi teu mandi. Ti luar alus, di jero bau haseum. Wilujeng taun anyar 2024 lur! (Ganti tahun tapi tidak kelakuan jelek tidak diubah, sama saja dengan ganti baju tapi tidak mandi. Dari luar bagus, di dalam bau tidak sedap. Selamat tahun baru 2024 sahabat!)
  • Wilujeng taun baru 2024. Mugi-mugi taun 2024 ieu urang jadi jelema nu leuwih sholeh, aya dina pituduhna, tur aya dina panangtayunganna. (Selamat tahun baru 2024. Semoga tahun 2024 ini kita semua jadi orang yang lebih saleh, ada dalam petunjukNya dan perlindungan Allah.)
  • Moal aya nu bisa ngahalangan kana datangna taun anyar, pon kitu deui moal aya nu bisa ngahalangan kana tekad pikeun ngahontal cita-cita. Wilujeng taun anyar 2024. (Tidak akan ada yang bisa menghalangi datangnya taun baru, begitu juga tidak akan ada yang mampu menghalangi tekad untuk menggapai cita-cita. Selamat tahun baru 2024.)
  • Wilujeng taun anyar 2024. Mugia tahun ieu, anjeun di paparin kasehatan, kabegjaan, sareng sagala nu di pikahoyong di kabulku Allah SWT. (Selamat tahun baru 2024. Semoga di tahun ini, kamu diberikan kesehatan, kebahagiaan, dan segala yang diinginkan dalam ridha Allah SWT.)
  • Nyanghareupan taun anyar kudu dibarengan loba kadaék jeung pangabisa ngarah ka hareup hirup leuwih hurip. Wilujeng taun énggal! (Menghadapi tahun baru harus dibarengi kemauan dan keahlian agar di masa mendatang hidup lebih sejahtera. Selamat tahun baru!)
  • Ka babaturan teh ulah kawas kana kalénder. Keur butuh mah unggal poé ditempoan, ari ahir taun kalah dipiceun lain dibawa piknik. Wilujeng taun enggal (Teman itu jangan diperlakukan seperti kalender. Sedang butuh dilihat setiap hari, kalau akhir tahun dibuang bukan diajak piknik. Selamat tahun baru)
  • Harepan keur taun dua rébu dua tilu cukup hiji, nya éta “sing kacumponan sagala harepan”. Contona hayang naék haji, gera kawin, hayang kabeuli imah, kabeuli mobil, naék pangkat. Wilujeng Taun Anyar 2024. (Harapan untuk tahu dua ribu dua tiga cukup satu, yaitu “semoga terlaksana segala harapan”. Contohnya, naik haji, segera menikah, dapat membeli rumah, membeli mobil, naik pangkat. Selamat Tahun Baru 2024)
  • Mugi-mugi dina taun nu anyar sing leuwih jembar. Wilujeng taun enggal 2024. (Mudah-mudahan pada tahun yang baru lebih kaya dan bijaksana. Selamat Tahun Baru 2024)
  • Gedé harepan keur taun anyar kudu dibarengan loba kadaék jeung pangabisa ngarah ka hareup hirup leuwih hurip. Wilujeng taun enggal 2024. (Besarnya harapan untuk tahun baru harus dibarengi kemauan dan keahlian agar di masa mendatang kehidupan lebih hidup. Selamat Tahun Baru 2024)
  • Moal aya nu bisa ngahalangan kana datangna taun anyar, kitu deui moal aya nu bisa ngahalangan kana tekad pikeun ngahontal cita-cita. Wilujeng Taun Anyar 2024. (Tidak akan ada yang bisa menghalangi datangnya taun baru, begitu juga tidak akan ada yang mampu menghalangi tekad untuk menggapai cita-cita. Selamat Tahun Baru 2024!)

Itulah 35 ucapan selamat tahun baru 2024 yang dapat kamu simak; jangan lupa untuk bagikan ke kerabat terdekat, ya!

Baca berita update lainnya dari Sonora.ID di Google News.

Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE
Laporkan Komentar
Terima kasih. Kami sudah menerima laporan Anda. Kami akan menghapus komentar yang bertentangan dengan Panduan Komunitas dan UU ITE.
Laporkan Komentar
Terima kasih. Kami sudah menerima laporan Anda. Kami akan menghapus komentar yang bertentangan dengan Panduan Komunitas dan UU ITE.
92.0 fm
98.0 fm
90.4 fm
102.6 fm
93.3 fm
97.4 fm
98.9 fm
101.1 fm
96.0 fm
96.7 fm
99.8 fm
98.9 fm
98.8 fm
90.8 fm
97.5 fm
91.3 fm
94.4 fm
91.8 fm
102.1 fm
98.8 fm
95.9 fm
88.9 fm
101.8 fm
97.8 fm
101.1 fm
101.8 fm
101.1 Mhz Fm
101.2 fm
101.8 fm
102.1 fm