10 Contoh Surat Pribadi Bahasa Sunda yang Sesuai dengan Kerangka

9 Februari 2023 12:10 WIB
Contoh surat pribadi bahasa Sunda.
Contoh surat pribadi bahasa Sunda. ( Freepik)

Sonora.ID - Mengutip dari buku Siap Menghadapi Ujian Nasional SMP/MTS 2011, surat pribadi merupakan sebuah sarana komunikasi yang digunakan secara pribadi dengan bahasa yang tidak formal.

Dengan menulis surat pribadi ini kita dapat berlatih untuk mengungkapkan pendapat, menulis, dan menyampaikan pesan kepada orang lain.

Sebuah surat pribadi pun biasanya memiliki kerangka atau unsur-unsur yang membangunnya di antaranya adalah sebagai berikut.

  • Tempat dan tanggal surat saat menulis.
  • Tujuan surat, yaitu orang yang akan menerima surat tersebut.
  • Pembukaan atau ucapan syukur.
  • Menyampaikan kabar diri keluarga dan menyapa penerima surat.
  • Isi atau maksud penulisan surat.
  • Penutup berisi ungkapan maaf atau harapan penulis surat.
  • Tanda tangan serta nama terang.

Berikut ini pun kami sajikan beberapa contoh surat pribadi dalam bahasa Sunda sebagai bahan referensi, dikutip dari berbagai sumber.

Baca Juga: 10 Contoh Sajak Sunda Tentang Alam yang Singkat, Materi Kelas 7 SMP

Contoh Surat Pribadi Bahasa Sunda

Contoh 1

Subang, ….

Kanggo réncang kuring, Lina

Di Bandung

Assalamualaikum Wr. Wb.

Halo Lin, kumaha damang didinya? Dinten lami ti saprak urang tepang. Kusabab lulus SMP, urang henteu ngagaduhan kasempetan pikeun pendak deui kusabab jadwal sibuk masing-masing.

Lina, kuring nguping yén anjeun ayeuna janten palaku usaha di Jakarta? Wah, kuring bagja gaduh sobat anu suksés. Mudah-mudahan bisnis anjeun terus lancar nya, sareng tong hilap mayar pajeg anu anjeun terang hahaha.

Warta kuring di Subangng henteu kunanaon. Ayeuna kuring ogé nyobian janten pangusaha leutik, neraskeun usaha bapak kuring. Sareng alhamdulillah, usaha kuring parantos ngagaduhan seueur palanggan, bahkan kuring sering ngékspor di luar negeri sering pisan.

Oh enya Fin, di tahun 2019 sakola urang bakal gaduh rencana pikeun ngayakeun reuni. Anjeun kedah akur, moal aya anjeun rame. Dilaporkeun si Fitri sareng Patro anu janten panitia ngayakeun réuni éta. Éta kedah senang, anjeun kedah sumping.

Heug, surat kuring ka dieu, oke Lin. Salajengna waktos urang tiasa pendak sareng ngobrol. Entong hilap ngawalon suratna.

Sobat anjeun

(Nama terang)

Contoh 2

Bogor, ….

Kahatur/kanggo: …

Di ….

Kota …

Assalamualaikum..

Mang Jon, kumaha ayena kabarna sehat? Aduh sombong euy, mani eweh kabarna pisan, mudah-mudahan wae sing sehat nya! Kieu mang, urang teh arek ngabejaan lamun bisa engke minggu hareup arek ngajakan ulin ka curug bandung, di daerah jasinga bogor, bisa teu mang?

Lamun bisa mah engke mereun mangkatna isuk-isuk, jadi lamun arek milu geura kabaran nya mang? eta oge lamun hente gawe. Nya, tos atuh sakitu wae nya mang, mun bisa dibales suratna. Hatur Nuhun.. Wassalamualaikum wr.wb

Hormat abdi,

(Nama terang)

Contoh 3

Bandung, …..

Kahatur

Guntur nu bageur

di bumi

Halaman Berikutnya
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE
Laporkan Komentar
Terima kasih. Kami sudah menerima laporan Anda. Kami akan menghapus komentar yang bertentangan dengan Panduan Komunitas dan UU ITE.
Laporkan Komentar
Terima kasih. Kami sudah menerima laporan Anda. Kami akan menghapus komentar yang bertentangan dengan Panduan Komunitas dan UU ITE.
92.0 fm
98.0 fm
90.4 fm
102.6 fm
93.3 fm
97.4 fm
98.9 fm
101.1 fm
96.0 fm
96.7 fm
99.8 fm
98.9 fm
98.8 fm
90.8 fm
97.5 fm
91.3 fm
94.4 fm
91.8 fm
102.1 fm
98.8 fm
95.9 fm
88.9 fm
101.8 fm
97.8 fm
101.1 fm
101.8 fm
101.1 Mhz Fm
101.2 fm
101.8 fm
102.1 fm